Glädjefull helg

Jag har funderat några dagar om jag ska börja med bloggandet igen, så jag börjar idag. Wihoo!
Helgen har jag spenderat med otroligt fina vänner. 
Lördagen började i Gävle då jag och Alva tog tåget dit för att äta en god lunch med Nikki. Vi hade svårt för att bestämma vart vi skulle äta, men tillslut hamnade vi på Java då vi alla tog en otroligt god toast. 
På eftermiddagen samma dag hämtade Selma mig på moppen och vi åkte hem till henne. Måste tillägga att himlen den kvällen var otroligt fin. Våran kväll fortsatte sedan i hennes bubbelbadkar med lördags gott och prat.
Denna söndag hade vi två dansuppvisning på Kulturhuset, Open Stage, vilket gick bra! Massor med olika dansstilar och duktiga dansare, bland annat dessa ifrån Stockholm!



Namn:
Kommenterar du flera gånger?

E-postadress (publiceras ej):

Din blogg:

Skriv din kommentar här: