Dekorationer för hemmet

Jag är väldigt inredingsintresserad vilket brukar leda till att jag ofta hamnar inne på hemsidor för all typ inredning. Jag har suttit inne på Ellos.se ett tag och hittat superfina dekorationer och möbler mm. Jag hittade alldeles för mycket för att kunna ta med allt, så tog med några av favoriterna. Ni kan ungefär ana min typ av inredningsstil, olika former och för det mesta bara guld, koppar och silver dekorationer. Jag och min bästa vän har under en tid planerat att vi ska flytta till Göteborg tillsammans efter att vi tagit studenten, och jag hoppas verkligen det kommer att hålla. Vill flytta hemifrån och få inreda min egna lägenhet med massor av de fina dekorationerna som man kan hitta nu för tiden. Älskar det!!
 
// 1:an / 2:an / 3:an / 4:an / 5:an / 6:an // 

Namn:
Kommenterar du flera gånger?

E-postadress (publiceras ej):

Din blogg:

Skriv din kommentar här: