Mitt 2015

Detta året började med en två veckors semester i Thailand. Vi åkte den 28 februari och kom hem den 15 mars. Tiden där nere var bland det bästa jag varit med om. Vi åkte på olika utflykter, tillexempel till Phi Phi Island där vi bland annat fick snorkla i klarblått vatten. Vi åkte även ner till nationalparken där på Kohlanta och såg apor och maneter mm. Denna resa är helt klart ett minne för livet. 
 
Den 22 juni åkte jag och min bästavän ner till Göteborg där vi åkte till Liseberg, shoppade och gick på One Direction´s konsert i Ullevi, där vi var lyckligt lottade och hade ståplats. Att få åkte till Göteborg för första gången, med en bästavän, och se One Directon´s på samma gång är någonting jag är otroligt tacksam över.
 
Den 20 september firade jag och några vänner min bästavän som då fyllde 15 år. Jätte mysig kväll med god mat, ballonger och glädje. Kvällen blev verkligen lyckad!! Älskar dessa dagar, då man bara umgås och har det roligt. Flera sådana tillfällen har inträffat detta år, men har inte tagit fram kameran och knäppt något kort under de dagarna/kvällarna tyvärr.
 
Den 26 november åkte jag och min mamma till Egypten där vi var i en vecka. Vi tog en tripp till ön Gifton Island där vi fick chansen att ävem här snorkla i klarblått vatten och även sola. Vi såg alla fiskar så otroligt tydligt och nära, iböand blev det nästan obehagligt för att de kom så pass nära. Denna resa var väldigt välbehövlig!
 
Tusen tack till alla som jag spenderade min tid med år 2015!! 

Namn:
Kommenterar du flera gånger?

E-postadress (publiceras ej):

Din blogg:

Skriv din kommentar här: