One Direction - Ullevi 2015

År 2015 den 23 juni var jag och min bästa vän på One Direction's konsert i Ullevi som jag har väldigt många bilder ifrån. Jag har aldrig lagt upp dom här så tänkte liksom, varför inte? Jag tar tillfälle i akt och lägger ut dessa bilder nu. Hade nästan glömt bort att jag hade dessa bilder på min datorn, oooops.. Det var dock otroligt svårt att få till bra bilder under den kvällen, eftersom folk knuffa en fram och tillbaka vilket resulterade i suddiga bilder mm. Vissa blev väldigt bra och andra mindre bra, men kände att jag ville ha med några av de sämre ändå. Hoppas ni gillade om dessa bilder lika mycket som jag gör!
Postat av: Ellen

wow vilka fina bilder du lyckades ta!

Svar: Tack så jätte mycket!!
Emilia Rönn

2016-02-24 @ 19:51:31
URL: http://nouw.com/ellenforsling

Namn:
Kommenterar du flera gånger?

E-postadress (publiceras ej):

Din blogg:

Skriv din kommentar här: